FANDOM

Alien olarakda bilinen Xenomorph dünya dışı ırklar olan Mala`kak (Mühendisler veya Uzay Jokeyleri olarakda bilinir) tarafından yaratıldığı sanılan (bu konu hala açıklığa kavuşmadı) her ortamda hayatta kalabilen ve besine ihtiyaç duymayan biyolojik silah olarak tanımlanabilecek bir varlıktır. Mühendislerin ürettiği Kimyasal A0-3959X.91 – 15 (Siyah sıvı)nın çeşitli yollarla uygulamlarla oluşturduğu şeylerden biridir.

Biyoloji Anatomi Ve Tavırları Edit

Alien genel olarak siyah biyomekanik bi görünüme sahiptir ve görünümleri çevreye ve konakçının türüne göre çeşitli farklılıklar gösterebilir. Genel olarak uzun kubbeli bi kafası arkada 4 adet ne işe yaradığı bilinmeyen üste doğru eğri yarım metrelik çıkıntılar vardır. Omuzlarında yarımdaire şeklinde çıkıntılar vardır. Gözleri üst derisinin altında olduğu sanılmaktadır. Bir ileri doğru fırlatabildiği iç ağıza sahiptir ve normal ağzına oranla defalarca kat kuvvete sahiptir ve predator kaskının metalini bile kırarak kafatasını yardığı görülmüştür. Parmaklarında uçlarından yenilenerek asit salgılayan pençeleri vardır ve her türlü maddeyi kesebilirler. Ayrıca kanlarıda aşırı güçlü bir asittir ve onları yaratanlar tarafından vücudlarındaki aşırı basınçla beraber öldüklerinde vücutlarında kesik ve yırtılma oluştuğu taktirde dışarıya püskürerek çevresindeki cisim ve canlılara büyük zarar verebilecek şekilde tasarlanmıştır.Alien çok büyük bir fiziksel kuvvete sahiptir Ve dayanaklı metal kapıları bile yamultabilir kırılmaz camları kırabilir ve duvarları kırabilir. Ayrıca standart silahlardan aldığı hasardan etkilenmez yakın dövüşle asla alt edilmez. Fiziksel hasarların çoğundan etkilenmez.Büyük yaralanmalardan sağ çıkabilir. Alien botanik (bitkisel) olmayan her türlü canlı organizmayı varlığı için bir tehdit olarak görücek, her türlü çevre koşulunda aşırı agresif ve düşmancıl bir tavırla onları ortadan kaldırmak için anormal bi çaba göstericek şekilde tasarlanmıştır. Ash`in dediği gibi pişmanlık, ahlak, yakınlık üzüntü içermez Vücüt yapısı ve gösterdiği tavırları mükkemmel olarak örtüşür.

Edit

Edit